





Terra que sobressai no meio de um rio ou regueiro. (também uma associação galaico-portuguesa)
Esta actividade conta de dúas sesións, unha dedicada ao público infantil (ás 18h00) e outra sesión dedicada aos adultos (ás 21h30). O propósito destas proxeccións é dar a coñecer curtametraxes, un tipo de produción cinematográfica que acostuman a non ter moita visibilidade.
O programa está composto polos seguintes filmes, no primeiro grupo o engrosarán títulos como A meiga chuchona, de Pablo Millán, Carne de Cañón, de Darío Fernández, Cartoons de Giselle Llanio e A flor máis grande do mundo de Juan Pablo Echeverry. Na segunda sesión atoparemos a´Os señores do vento, de Xurxo González, Adeus Edrada?, de Rubén Riós, Meniña de Daniel García, Premio, de Eva Quintas Froufe, e Cousas do Kulechov de Susana Rei.
A Morraceira, unha asociación cultural transfronteiriza, aproveitará este acto para presentarse aos veciños da Guarda e para dar a coñecer o Filminho, a festa do audiovisual galego e portugués que acontecerá en Vila Nova de Cerveira e Goián do 15 ao 20 de xullo. Así mesmo, dita asociación tamén pretende facerlle unha homenaxe a Chacurro e a José María (supervivintes d´Os señores do vento) pola súa labor creativa na intervención artística do territorio (Land Art) que, ao longo do último lustro, manteñen en funcionamento na zona da Katanga.
Ponte…nas ondas! E a Morraceira convidam-te a participar na XIVª edição de Ponte… nas ondas! que terá lugar no dia 6 de Junho e no Festival de Cinema Filminho que decorrerá entre 22 e 27 de Julho.
As duas associações galego-portuguesas empenhadas na construção da Euro-região convocam o Concurso Audiovisual – Conta Onde Vives! – para contribuir para uma reflexão sobre a identidade e o território como espaço onde se desenvolve e se conforma a cultura galego-portuguesa.
Faz uma gravação em vídeo do lugar onde vives, uma reportagem, uma crónica, uma denúncia, uma exaltação das excelências, um canto ao teu “cantinho”, uma viagem, um encontro, uma descoberta… de qualquer coisa que penses que é interessante. Escolhe a forma mais original de contar ao mundo como é o teu paraíso ou o teu inferno…
Faz tu mesmo ou com ajuda: Apresenta-o de forma individual ou colectiva.
Formato: Escolhe, entre subi-lo to mesmo ao Youtube e enviar-nos a ligação para: pontenasondas@pontenasondas.org ou envia-lo, em qualquer suporte para um destes endereços:
Morraceira
Lugar de Segerem
Vila Nova de Cerveira
4920 – 070 Loivo
Oficina Xuvenil Transfronteiriza
Rua Sanz
28 – 36700 Tui
Prazo: 17 de Maio de 2008